Pages

Subscribe:

Friday, 23 March 2012

SALAM PERKENALAN



Assalammualaikum....

Sengaja aku wujudkan blog baru ini, tapi untuk apa?

Untuk aku catatkan semua mimpi yang pernah aku alami, mimpi yang aku ingat. Pelik? ya mungkin kedengaran agak pelik, tapi itu la hakikatnya.

Bagi aku, mimpi yang selalu aku alami itu punyai ceritanya yang tersendiri. Cerita yang tiada permulaan dan juga tiada akhirnya, ianya cerita tergantung. 



Mimpi boleh menjadi kenyataan? ya...aku percaya kan itu. Mimpi juga merupakan petunjuk dari Allah kepada kita dan ada juga mimpi itu hanya lah maianan tidur, permainan dari syaitan. Pandai lah kita tafsirkannya sendiri.

TAPI....jangan terlalu taksub sangat pada mimpi. Sangat tidak baik untuk kesihatan. Mimpi yang akan aku kongsikan di sini, mungkin mimpi yang mahu aku ingat selalu. 

Bercakap tentang Blog baru? bermakna ada blog lain sebelum ini?

Ya.....sudah lama aku berada di dalam dunia blog ini. Blog mana? ada lah, biar lah rahsia. 

Jom bermimpi.....................



10 comments:

WuMing said...

WuMing sangat Happy kalau dapat Mimpi ayah atau nenek... Terubat rindu......

Mak Wardah said...

Idea yang excellent, sharing our dreams.

Miss D said...

@WuMing

mereka dah meninggal ye? Al-fatihah :)

Miss D said...

@Mak Wardah

hehe.. :)

munna said...

MISTERI SUNGGUH MISS D .... PERNAH MIMMPI YG SEDIH SGT SAMPAI BERAIR MATA BASAH BANTAL MUNNA SEMUANYA....

Akue Achik said...

sy kalo mmpi bngun akn penat..mcm btul2 pla bjalan/blari..huhu

Miss D said...

@Munna

misteri sikit je..heee.. :)

mimpi apa lah agaknya tu, moga tidak menjadi kenyataan la hendaknya.

Miss D said...

@Akue Achik

oh..mungkin keadaan bilik panas? (^_^)

Teenager Housemaid said...

mimpi itu punya cerita tersendiri..:)

Zamani said...

Selalu bermimpi dikejar sesuatu yg menakutkan ;p